Friday 5 October 2012




"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."(Doa supaya tidak dibelenggu oleh hutang-Ma’thurat)

“sesungguhnya Allah tidah akan mengubah keadaan sesuatu kaum sebelum mereka mengubah keadaan diri mereka sendiri”(Ar-Ra’d, ayat 11)

Assalamu’alaikum dan selamat sejahtera  kepada semua pembaca blog….

Alhamdulillah syukur kepadamu  ya Allah….setelah sekian lama blog saya ini tidak diupdate kan…..
Sekarang sampailah masanya saya memberi kesegaran dan nafas baru kepada blog saya ini bersama-
bersama dengan kelahiran produk-produk baru  yang lebih sihat, segar dan bertenaga iaitu  Produk
berasaskan kesihatan kita LONGRICH SUPERBKLEAN BIO-MAGNETIC ANION FAR INFRARED SANITARY NAPKIN…sesuai untuk semua golongan wanita, lelaki dan kanak-kanak yang mengiginkan/mengimpikan tahap kesihatan kita berada di tahap yang optimum..supaya kita dapat menjalankan/melaksanakan aktiviti harian kita dengan penuh semangat, bertenaga dan dedikasi, selain itu dapat menceriakan seisi keluaga…

Bila badan kita sihat, segala masalah dapat diatasi dengan rasional, kita ceria…keluarga bahagia…insyaAllah..amin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...